×

خطا

There was a problem loading image GeorgeSoros.jpeg in mod_featcats
0
0
0
s2sdefault

 

پایگاه صالحات - به دنبال ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه 1368 ، با الهام از رهنمود های آن حضرت و با درایت و هوشیاری خبرگان رهبری ، علی رغم میل باطنی حضرت آیة الله خامنه­ای ، ایشان به مقام رهبری انقلاب اسلامی ایران انتخاب شدند . در جریان مذاکرات مجلس محترم خبرگان و پس از آن حقایق نا گفته بسیاری درباره ابعاد مختلف شخصیت علمی و عملی حضرت آیةالله خامنه ای (مدظله العالی) بر زبان یاوران و همراهان حضرت امام (ره) و خبرگان مردم جاری شد که در این مختصر  به برخی از این اظهار نظرها اشاره می کنیم :

لازم به تذکر است که اجتهاد حضرت آیة الله خامنه ای بارها مورد تأیید و تصریح حضرت امام  (ره) واقع شده بود .

مرحوم حجةالاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی در بخشی از پیام خود به حضرت آیةالله خامنه ای پس از انتخاب ایشان به رهبری نظام اسلامی چنین آ وردند :

« حضرت امام (ره) بارها از جنابعالی به عنوان مجتهدی مسلّم و نیز بهترین فرد برای رهبری نظام اسلامیمان نام می بردند .»

آیة الله حاج سید حسن طاهری خرم آبادی نیز بعد از ارتحال حضرت امام (ره) در این باره چنین اظهار داشتند :

« امام مکرراً مجتهد بودن حضرت آیة الله خامنه ای را تصدیق کردند و با این تصدیقات ، راه برای خبرگان باز شد .... همچنین مرحوم آیة الله العظمی (شیخ مرتضی) حائری نیز در زمان حیات خود از تیزهوشی و اجتهاد آیة الله خامنه ای صحبت کرده و ایشان را اهل نظر دانسته اند . »

 

حضرت آیت الله حاج شیخ علی مشکینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم Meshkini

بعد الحمد لله و الصلاة و السلام علی رسوله و آله

توضیح اینکه حضرت مستطاب آیت الله حاج سید علی خامنه ای «مدظله العالی» واجد مقام فقاهت و اجتهاد و قدرت استنباط احکام شرعیه که تصدی مقام معظم رهبری بدان نیازمند است می باشند ، چنانچه معظّم له حائز سایر شرایط ولایت امت و رهبری جامعه مسلمین نیز بنحو اوفی می باشند و این امر را خبرگان محترم رهبری از روی درایت و اطلاع خود و استفاده از بیانات و تأییدات رهبر عظیم الشأن راحل امام خمینی قدس الله سره در مواقع متعدده تأیید و تصویب نموده اند و لذا برای همه مسلمین جهان اعم از سنی و شیعه و بویژه روحانیت محترم و علماء عظام فریقین ایدهم الله تعالی ، و بر همه کسانیکه علاقه بدوام انقلاب اسلامی ایران و نفوذ و گسترش اسلام در جهان دارند و طالب امتثال اقیموا الدین و لاتتفرقوا هستند و میل به تحقق لیظهره علی الدین کله دارند واجب مؤکد شرعی و عقلی است معظّم له را بفقاهت و ولایت امر مسلمین بشناسند و بپذیرند توفیق همه پیروان قرآن مجید و مصلین الی القبله را از حضرت حق جل و علا خواستارم .

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین 15/5/1369

علی مشکینی  14/1/1411

1-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد فاضل لنکرانی (ره)

بسمه تعالی fazel_lankarani

در مورد مقام معظم رهبری حضرت آیة الله خامنه ای دامت برکاته اشعار می دارد که مقام شامخ علمی و اجتهاد و فقاهت معظّم له جای هیچگونه تردید نیست اینجانب با توجه به سابقه آشنائی دیرین با ایشان و اطلاع از مراتب تحصیلی اذعان به اجتهاد بنحو اطلاق وی دارم علاوه اشاره و بلکه تصریح امام عظیم الشأن قدس سره الشریف در موارد متعدد به صلاحیت و شایستگی رهبری ایشان دلیل عمده بر مقام اجتهاد معظّم له می باشد.

قم حوزه علمیه محمّد فاضل

7 محرم الحرام 1411 ه.ق - 8/5/1369

2-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ عبدالله جوادی آملی

بسمه تعالی شأنه العزیز Javadi

اجتهاد و عدالت آیة الله جناب آقای حاج سید علی خامنه ای دامت برکاته مورد تأیید می باشد . لازم است امت اسلامی ایدهم الله در تقویت رهبری معظّم له در بذل نفس و نفیس در هیچگونه نثار و ایثار دریغ نفرمایند ، لتکون کلمة الله هی العلیاء ، والسلام علی من اتبع الهدی .

جوادی آملی

30 ذیحجة الحرام 1410 - 1/5/1369

4-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد یزدی

بسمه تعالی yazdi_

حضرت آیة الله حاج سید علی خامنه ای رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران « دام ظله الشریف » فقیهی والامقام و مجتهدی عالی رتبه هستند که بر علوم مؤثر در استنباط ، تسلطی در حد بسیار بالا دارند زائد بر لغت و ادبیات و اصول و حدیث و تفسیر ، حتی در رجال و درایه که در استحکام فتوی نقشی بسزا دارد ، خود استاد و عالمی هستند و در استنباط و ردّ فروع بر اصول و فتوی مبانی محکمی دارند و در مسائل مستحدث و جدید مورد نیاز جامعه اسلامی با اطلاعات وسیع و نظرات دقیق فتاوای جالبی دارند . همین مزایا و دیگر فضائل علمی و اخلاقی ایشان ملاک انتخاب فقهای محترم و مجتهدشناسان اعضای محترم مجلس خبرگان بوده است . خداوندا تو شاهدی اگر ایشان در سمت و مقام و مسؤولیت سنگینی که به عهده دارند نبودند ، من به عنوان یک طلبه کوچک با اطلاع محدود خود همین شهادت را می دادم  .

محمّد یزدی  27/3/1369

6-F

 

 

حضرت آیة الله حاج شیخ محمّد مؤمن

بسمه تعالی MOMEN1

هنگام رأی گیری در مجلس خبرگان برای رهبری حضرت آیة الله خامنه ای دامت برکاته اجتهاد معظّم له با قیام بینه شرعیه نزد این جانب ثابت بود ولی بعداً بواسطه حضور در جلسات مباحثه فقهی شخصاً به اجتهاد ایشان پی بردم و اکنون شهادت میدهم که معظّم له مجتهدی عادل و جامع الشرایط می باشد .

محمّد مؤمن

12/ محرم الحرام / 1411 - 13/5/1369

5-F

 

 

شیخ یوسف صانعی

بسمه تعالی saanei-

اجتهاد حضرت آیةالله خامنه ای مد ظله العالی ثبوتاً و اثباتاً نیاز به نظر دادن نداشته و ندارد و نه تنها مجتهد مسلّم می باشد بلکه فقیه جامع الشرائط واجب الاتّباع است امید آنکه سایه اش بر سر مسلمین مستدام  .

یوسف صانعی

4 صفر 1411 - 4/6/1369

3-F

 

 

تایپ توسط (پایگاه صالحات) آقایان خادمی، نعمتی، سرکانی، عباس.

منبع : کتاب مرجعیت از دیدگاه فقهاء و بزرگان

نوشتن دیدگاه

دیدگاه‌ها  

# Guest 1390-10-28 20:50
چرا جامعه مدرسين مرجعيت صانعي را تكذيب كرد

به برخي فتاواي بدعتآميز و مخالف نص صريح قرآن و روايات معتبر و اجماع فقهاي شيعه و حتي سني اشاره مي‌كنيم.

1- به نظر من زن‌ها مي‌توانند ولي فقيه باشند. همچنين زن‌ها مي‌توانند امام جماعت بوده و مردها در نماز به آن‌ها اقتدا كنند. (مصاحبه با الشرق الا‌وسط، ش 10344)

2- تبرج، آرايشي است كه ممكن است زني بكند و نعوذ با... بخواهد روسپي‌گري بكند. بنابراين زني كه بدون قصد روسپي‌گري خود را بيارايد و در ملا‌‡ عام حاضر شود از نظر او بلا‌ اشكال است( !اعتماد ملي، 17/2/87، ص 9)

3- ايجاد تغييرات در قانون مجازات اسلا‌ميضروري است. حدود تنها به زمان حضور اختصاص دارد، اما در زمان غيبت تنها راهكار مقابله با جرايم در بخش مجازات‌ها تكيه بر تعزيرات است كه در آن مجلس مي‌تواند با استفاده از كارشناسان روان‌شناس و جامعه‌شناس مجازات‌ها را معين كند. شيوه‌اي كه در همه دنيا اعمال مي‌شود. (اعتماد ملي، 17/2/87، ص9)

4- فرزند خوانده اگرچه فرزند اصلي نمي‌باشد ليكن چون اطلا‌ع دادن و متوجه‌شدن او به فرزند خوانده‌بودن براي او حرج و مشقت دارد ولو روحي، از جهت محرميت حكم فرزند اصلي را داشته و همه محارم فرزند اصلي به او محرم مي‌باشند و جزو محارمش از حيث محرميت محسوب مي‌شوند و در محرميت ذكر شده، فرقي ميان نسبي مانند دايي و عمه يا سببي مانند مادرزن و يا مادر شوهر و غير آن‌ها نبوده و نيست. (اعتماد، 18/3/83، ص2)

5- حلا‌ل دانستن ربا برخلا‌ف نص صريح قرآن (احل الله البيع و حرم الربا) اگر كسي كه قرضي مي‌دهد شرط كند كه زيادتر از مقداري كه مي‌دهد بگيرد در صورتي كه براي كسب و ساختن خانه و امثال اين‌ها باشد كه وسيله‌اي براي رونق بازار و اقتصاد سالم است، [جواز آن]خالي از قوت نيست. (توضيح‌المسائل، ص 382)

6- تشكيك در حكم ارتداد

از آقاي صانعي مي‌پرسند آيا افراد مي‌توانند به‌صورت واقعي و نه تصنعي دين خود را تغيير دهند؟ جواب مي‌دهد: اگر اين عمل از روي تحقيق، علم و آگاهي باشد و در واقع آگاهانه منكر دين فعلي خود شود اين مطلب قابل بحث است. (صداي عدالت، 12/11/84، ص11)

7- حرام و باطل دانستن ازدواج مجدد

ازدواج مجدد مرد بدون اجازه همسر اول خلا‌ف شرع، حرام و معصيت است. در صورتي كه رضايت زن اول وجود نداشته باشد حتي اگر مرد تمكن مالي هم داشته باشد، ازدواج مجدد وي حرام است. (روزنامه اعتماد، 29/5/86، ص1) وي علا‌وه بر حرمت ازدواج معتقد است كه اين ازدواج هيچ اثر حقوقي بر آن بار نيست، يعني عملا‌ً از هم ارث نمي‌برند و فرزندانشان نيز فرزند مشروع نيستند چون هيچ اثر حقوقي بر آن مترتب نيست. «ازدواج مجدد بدون رضايت همسر اول... از نظر شرعي جرم است و اگر زن اول بعد از عقد زن دوم رضايت ندهد اين عقد اثر حقوقي ندارد.» (آفتاب يزد، 17/9/86، ص9)

اين فتوي برخلا‌ف صريح آيات قرآن «فانكحوا ما طاب لكم من النساء مثني و ثلا‌ث و رباع» و روايات صحيحه و اجماع فقهاي شيعه و سني است.

8- ارثبردن كافر از مسلمان

صانعي مي‌گويد: «ما چگونه بپذيريم مردي كه شناسنامه‌اش اسلا‌مياست وقتي از دنيا رفت فرزندش كه مسلمان نيست و ديني غير از دين اسلا‌م برگزيده است تنها به علت اين‌كه شناسنامه اسلا‌ميندارد از ارث ‌بردن اموال پدر محروم شود» (اعتماد ملي، 11/11/84، ص7) اين فتوي نيز برخلا‌ف اجماع مسلمانان است. صاحب جواهر مي‌فرمايد در اين حكم ميان مسلمانان اختلا‌في نيست. (جواهر الكلا‌م، ج 39، ص16)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1390-10-28 20:49
چرا جامعه مدرسين مرجعيت صانعي را تكذيب كرد

وي سپس با تخطئه بزرگان شيعه مي‌گويد: «بزرگان ما ديروز فتاواي مشهور را گرفته و در قانون مدني آورده‌اند كه پاسخگوي نياز امروز جامعه نيست لذا چه اشكالي دارد كه ما امروز بنشينيم و براي تساوي حقوق زن و مرد راه چاره‌اي پيدا كنيم». اين حرف‌ها درست در راستاي تأويل قرآن است، زيرا همان‌گونه كه ذكر شد آقاي صانعي اصل تساوي حقوق زن و مرد كه در اعلا‌ميه جهاني حقوق بشر آمده را به‌عنوان وحي منزل و اصل مسلم پذيرفته از فقها و علما مي‌خواهد بنشيند براي تأويل آيات و روايات كه بر تفاوت حقوق زن و مرد تصريح مي‌كند راه چاره‌اي بيانديشند!! مدعاي فوق به اندازه‌اي روشن است كه هفته‌نامه شهروند متعلق به عطريان‌فر نيز پس از نقل فتاواي آقاي صانعي درباره زنان مي‌نويسد: «هر يك از اين فتاوا با حقوق بشر پيوند برقرار مي‌كند؛ حقوق بشري كه تبعيض روا نمي‌دارد و كرامت انسان را به صرف انسان‌ بودن محترم مي‌شمارد. براي تحقق حقوق زنان، احترام به آراي مردم و فتاواي اجتهادي نوين، گويي بايد از گذرگاه مباني حقوق بشر گذشت و ابتدا باور كرد كه انسان بماهو انسان واجد كرامت است و لا‌يق تفاوت نيست» [البته در اين‌جا، فرصت نقد اين حرف‌ها نيست اجمالا‌ً تفاوت زن و مرد در اندام و روح و حالا‌ت و صفات روحي قطعي است و اين تفاوت‌ها حقوق متفاوتي را مي‌طلبد. شهيد مطهري در كتاب نظام حقوق زن در اسلا‌م در اين‌باره بحث كاملي ارائه كرده‌اند] همان‌گونه كه واضح است مبناي فتاواي آقاي صانعي اعلا‌ميه حقوق بشري است كه محور هستي را انسان دانسته و براي خدا و دين اعتبار و جايگاهي قائل نيست.

وي براساس همين مبنا حتي جدايي دين از سياست «سكولا‌ريسم» را تابع خواست انسان مي‌داند و مي‌گويد: «جدايي دين از سياست تابع خواست ملت‌ها است. ملت ايران به يك جمهوري در چارچوب اسلا‌م را‡ي داده است. اگر خداي نخواسته روزي برسد كه ديگر اين را نخواهد و را‡ي بر خلا‌فش بدهد [حكومت غيرديني] را‡ي آن محترم خواهد بود و جدايي دين از سياست تابع را‡ي مردم است» (سايت فردا، 28/08/84)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1390-10-28 20:48
چرا جامعه مدرسين مرجعيت صانعي را تكذيب كرد

قاسم روان‌بخش

آقاي يوسف صانعي از چند سال پيش بدون داشتن حداقل صلا‌حيت هاي لا‌زم، با نوشتن رساله و تشكيل بيت مرجعيت كوشيد تا‌ً خود را در زمره مراجع عظام تقليد قرار دهد. او در همان ابتدا براي جذب مشتري و مقلد به عوام پسندكردن فتاوا روي آورد به‌طوري كه در اينباره صريحاً مي‌گويد: «وقتي مي‌خواهم چيزي از كتاب و سنت در بياورم توجه مي‌كنم نوعي باشد كه سهولت داشته باشد، ساده باشد و توده مردم بتوانند بپذيرند» (مصاحبه با روزنامه همشهري دي 84) «من معتقدم اگر اين بحث‌ها مطرح شود از 7 ميليارد جمعيت كه در دنيا هست 10 ميليارد آن مسلمان مي‌شوند» (همان) وي در همين راستا مي‌گويد: «استفتائات من تاريخ دارد يعني معلوم مي‌شود كه از نظريه‌ام برگشته‌ام» (19/10/84 همشهري) اولين فتواي عوام‌پسند آقاي صانعي بالا‌بردن سن بلوغ دختران به 13 سالگي بود تا بتواند از ميان دختران تازه بالغ براي خود مقلداني دست و پا كند و سپس فتاواي ديگري كه غالب آن‌ها از مباني ديني قابل استنباط نيست صادر كرد. عمده‌ترين مشكل آقاي صانعي اين است كه وي اصول و قواعد اعلا‌ميه حقوق بشر غربي را پذيرفته و همواره تلا‌ش كرده است اين اصول را بر قرآن و روايات تحميل كند و به عبارت ديگر با تأويلا‌تي قرآن و روايات را طوري تفسير كند كه بر مدعاي وي كه بر مبناي همان حقوق بشر غربي است مطابقت داشته باشد! وي با ناديده گرفتن قرآن مي‌گويد: «مهم‌ترين چارچوبي كه انسان‌ها تاكنون براي حفظ كرامت انساني تدوين كرده‌اند اعلا‌ميه جهاني حقوق بشر است» (انتخاب 27/05/84 به نقل از روزنامه شرق) در جاي ديگر خطاب به اعضاي حزب جوانان ايران اسلا‌ميمي‌گويد: «شما در نامه‌ها، مطالعات‌، بيانيه‌ها، مواضع و كنگره‌هاي خود، حقوق بشر را مطرح و آن را تبليغ كنيد و توصيه من به شما دو چيز است؛ اول دفاع از امام و دوم دفاع از حقوق بشر» (سايت آفتاب، 27/02/85)

در ديدار با خبرنگار روزنامه الشرق الا‌وسط مي‌گويد: دوست ندارم توضيح بدهم كه من تنها در ميان زنان مسلمان بلكه در ميان همه زنان عالم كه از حقوق خود محروم شده و از حقوق بشر دفاع مي‌كنند محبوبيت دارم» (الشرق‌الا‌وسط، شماره 10344/15 مارس 2007) «من اميدوارم روزي كنفرانسي با حضور علماي شيعه و سني و مدافعان حقوق بشر، براي اين‌كه قرآن حقوق زن و مرد را مساوي مي‌داند تشكيل شود»(همان) در همين راستا در گفت‌وگو با كانال 6 تلويزيون اسپانيا مي‌گويد: «قوانين مربوط به حقوق زنان بايد مطابق با افكار باز جامعه تدوين و اصلا‌ح شود به اميد روزي هستيم كه همه انسان‌ها يكي شوند و دوئيت انسان‌ها صرفاً از نظر زمين و جغرافيا باشد نه انسانيت» (سايت انتخاب، ارديبهشت 86)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیرحسین 1389-11-14 14:31
باتشکراززحمات شماعزیزان :بایدبگویم ماهرقدمی که برمیداریم به عشق ولایت وحضرت آقاامام خامنه ای است وتاظهورامام عصر شانه به شانه باایشان حرکت میکنیم تابه هدف ولای ایشان برسیم ومن لله توفیق
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1389-10-19 09:01
جه جالب. یه شیخ (شیخ یوسف صانعی) اجتهاد کسی رو تایید میکنه. اگه ایشون آیت ا... و مرجع نیستن پس چرا تاییدیه شون رو گذاشتین و اگه هستن پس چرا برا همه نوشتین حضرت آیت ا... و برا ایشون شیخ؟
جواب این رفتار دوگانه چیه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# mazyar 1389-10-21 16:57
با عرض سلام خدمت اقاي ناشناس

يه زماني هم پيغمبر اسلام به زبير كه از ياران با وفايش بود لقب شمشير اسلام را مي داد اما در نهايت فريب شيطان را خورد و خود را توجيه كرد ودر مقابل حضرت علي (ع) لشكر كشي كرد

بله قبلا ادم خوب بوده ولي مهم اينه كه تا اخر ثابت قدم باشه
يا يكي مثل حر كه در مقابل امام حسين (ع) اب را بر ايشان ميبندد وبر ايشان سخت ميگيرد در اخرين لحظات عمر خود توبه كرده و عاقبت به خير ميشود

بله اقايان يه زماني يه حرفهايي زدند وكردند پس يعني زبير هم كه يه زمان يار پيغمبر بود يعني ديگه بايد گفت كه كارشدرست هست

با علی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش روست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عاشق آقا 1389-10-21 19:25
چرا شیخ یوسف صانعی ؟

پاسخ از فرمایشات حضرت ماه :

"يكى از عوامل مسئله‌ى نبود عزم و اراده است. بعضى‌ها حقايقى را مي‌دانند، اما براى اقدام تصميم نمي‌گيرند؛ براى اظهار تصميم نمي‌گيرند؛ براى ايستادن در موضع حق و دفاع از حق تصميم نمي‌گيرند. البته اين تصميم نگرفتن هم عللى دارد:
گاهى عافيت‌طلبى است،
گاهى تنزه‌طلبى است،
گاهى هواى نفس است،
گاهى شهوات است،
گاهى ملاحظه‌ى منافع شخصى خود است،
گاهى لجاجت است. يك حرفى را زده است، مي‌خواهد پاى اين حرف بايستد، به خاطر اينكه ننگش مي‌كند از حرف خودش برگردد؛ كه فرمود: «لعن اللَّه اللّجاج»؛ لعنت خدا بر لجاجت.
افرادى هستند اطلاع هم دارند، واقعيت را هم مي‌دانند؛ در عين حال كمك مي‌کنند به جهت‌گيرى‌هاى مخالف، جهت‌گيرى‌هاى دشمن. خيلى از اين كسانى كه پشيمان شدند و راه را برگشتند، يك روزى به شكل افراطى انقلابى بودند؛ اما يك روز شما مى‌بينيد درست در نقطه‌ى مقابل آن روز ايستاده‌اند و در خدمت ضد انقلاب قرار گرفته‌اند! اين به خاطر همين عوامل است:
هوا‌هاى نفسانى، شهوات نفسانى، غرق شدن در مطالبات مادى.
عامل اصلى اينها هم:
غفلت از ذكر پروردگار،
غفلت از وظيفه،
غفلت از مرگ،
غفلت از قيامت است؛
اينها موجب مي‌شود كه بكلى صد و هشتاد درجه جهت‌گيرى‌شان عوض شود."
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علیرضا 1392-05-10 21:35
شیخ صانعی رو ما ان موقع عادل میدونستیم و بعدا عدالت او زیر سوال رفت و از جامع الشرایط افتاد.مثلا:شاید مثل زبیر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# nurizad.net 1389-10-17 19:56
تأییدیه سال 60 و فلان چه ربطی به حال دارد؟
اگر توانایید ؛ بروید و هم اکنون از همین آقایانی که در بالا نامشان را بردید و آیت الله ... تأییدیه بگیرید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1389-10-19 08:55
تاییدیه بر اجتهاد مطلق حضرت ماه نه تنها کمرنگ نشده بلکه روز به روز پررنگتر و متجلی تر میشود هم بر آقایان نامبرده افزوده شده و هم بر همه مسلمین جهان .

از آقایان فوق بجز صانعی که منحرف گشت و منفور ملت و تنها به دنبال هواهای نفسانی خویش است بقیه آقایان زنده و حی به علمیت مطلق ایشان اذعان داشته و معترفند هر چند که :
مادح خورشید مداح خود است . هر چه از این نایب امام زمان بگویند کم است .


مرحوم حاج سید احمد خمینی :

هر کس ادعا کند خط امامی است ، اما از آیت الله خامنه ای پیروی نکند ، دروغ می گوید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علي 1389-11-10 15:16
حضرت آقا نياز به تائيديه ندارد حضرت امام زمان ايشان را تائيد نمودند همچنين عملكرد وهدايت انقلاب اسلامي در جهان گواه است انقلاب مصر ويمن واردن وتونس و عربستان مدعاي اين گواهي است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علي 1389-11-10 15:18
يادم رفت بنويسم تاكور شود هر آنكه نتواند ببيند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جمعی از مریدان آیت الله احدی 1389-10-17 13:59
تازه های وبگاه جنبش سایبری حمایت از آیت الله احدی مدظله:
1- زندگی نامه فقیه اخلاقی و مفسر قرآن کریم حضرت آیت الله احدی
2- دکتر لاریجانی:عده‌ای دعا نویس می‌خواهند روحانیت را زیر سئوال برند
3- به گفته سایت مشایی، مهندس اسلام شناس، عارف هم شد
با ما بپیوندیدَ
Ahadion.blogfa.com
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# غفاری 1389-10-16 20:30
سلام / از زحماتتون ممنونم
با توجه به فیلتر شدن اشتباهی وبلاگ خورشید مغرب ، آدرس جدید وبلاگ ایجاد شد
ghaffari.orq.ir


همراهانی که وبلاگ خورشید مغرب را لینک نموده بودند لطفا آدرس را به همان نام-خورشید مغرب-، جایگزین و اطلاع رسانی کنند


اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# خبر 1389-10-16 13:34
پاسخ حجت الاسلام مجتبی احدی به توهین های سایت مشایی
در وبگاه جنبش سایبری حمایت از آیت الله احدی
ahadion.blogfa.com
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جمعی از مریدان آیت الله احدی 1389-10-16 07:32
در پی توهین سایت های ضد انقلاب و اخیرا هم سایت مهندس مشایی به عارف الهی حضرت آیت الله احدی وبگاه جنبش سایبری حمایت از ایشان راه اندازی شد. در وبگاه جنبش خواهید خواند:

1- استفتائی از مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی گرامی درباره توهین به آیت الله احدی مدظله

2- جواب سایت جنبش سایبری به اظهارات دکتر غلامعلی رجایی

3- جواب سایت جنبش سایبری به اظهارات سایت مهندس مشایی

4- جواب یک دختر دانشجوی حقوق به اظهارات دکتر غلامعلی رجایی

به ما بپیوندید

آدرس سایت:ahadion.blogfa.com
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
0
s2sdefault

تصاویری از گالری

گالری تصاویر

پر بازدید ترين مطالب